چاکراهای بدن
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 84752
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


 

مسدود شدن جریان انرژی در چاکراها میتواند در جسم، ذهن و روح عدم تعادل ایجاد کند. چاکراها تحت هرتاثیر خارجی واکنش نشان میدهند، گشوده وباز یا جمع و بسته میشوند. در شفابخشی که با پاکسازی چاکراها و تعادل بخشیدن به آنها صورت می گیرد و در روشهای مراقبه، پاکسازی انرژیهای پایین و هدایت آنها به سمت بالایی ست. 
به تعبیری دیگر در بدن هرموجود زنده مناطقی برای دریافت انرژی الهی وجود دارد که به این مناطق چاکرا می گویند.
اين مراكز امكان جريان يافتن انرژي به داخل و خارج از بدن را فراهم آورده و برای كنترل اين جريان دارای مكانيسم های تنظيم كننده می باشند.
ساقه ی لوله ای شكل چاكراها به يك مجرای اثيری در نزديكی ستون مهره ها پيوند میشود. اين مجرا چاكرا ها را به هم پيوند می دهد و اين امكان را فراهم میاورد تا انرژی ورودی به يك چاكرا عمل اورده شده و به چاكرای ديگر فرستاده شود. ضمن انكه جريان در مجرای اثيری به سمت بالا سير می كند اين انرژی ها به تدريج پالوده ترمیشوند. اين نقاط ِ پيوند همچنين از طريق غدد درون ريز در كالبد خاكی راهی ايجاد می كنند.
انرژی های ورودی به اين راه بر اندام های مجاور تاثير مهمی دارد.

تعداد چاکراها هفت بوده که در زیر شرح داده می شود و محل چاكراها رايجترين روش نام گذاری انهاست.
*-   چاكرای اول کندالینی که قاعده ، ريشه ای و پایه ای نیز خوانده میشود: درانتهای ستون مهره ها ( دنبالچه) جای دارد. محل شادابی و حیات جسمی و میل اساسی به بقا و تنظیم کننده اعمالی که بدن و جسم را نگه میدارد. غده مرکزآن غدد فوق کلیوی وعضوآن هم غدد فوق کلیوی میباشد.   اين چاكرا از زمين انرژی می گيرد.
*-  چاكرای دوم  خاجی کمی پایینتر از ناف و درست زير ناف و در جلو استخوان خاجی قرارگرفته و مرکز انرژی جنسی گیرنده و فرستنده و نَفس میباشد. مرکز درک مستقیم احساسات انسانها و تبدیل آن به یکی از مراکز ادراک ماوراء حسی است. مرکز آن غدد جنسی و عضوهای آن رانها و اعضاء تولید مثل میباشند.   
*-   چاكرای سوم شبكه خورشيدی کمی بالاتر از ناف مرکز واقعی بدن   درست زير استخوان جناغ و حجاب حاجز(ديافراگم)  قرار دارد. محل انتقال انرژی بدن که عواطف ناخالص و تمایل به قدرت است. ناف در این چاکرا اهمییت فراوان دارد. غده آن لوزالمعده و اعضا آن معده، کبد و کیسه صفرا میباشد.
*-   چاكرای چهارم قلب درمركز قفسه ی سينه و در بالای قلب قراردارد. مرکز عواطف واقعی، برادری، شفقت، خلوص، عشق و رشد معنوی است   و با تمام جنبه های عشق درزندگی مربوط می شود.غده آن تیموس واعضا آن قلب، کبد، ریه ها و گردش خون میباشد.
*-و عضوهای آن اعضاء ستون مهره ها، مغز پایینی، چشم چپ، بینی و گوشهاست.
*-   چاكرای هفتم تاجی یا بالا سری ( لوتوس) مخصوص بالا  چاكرای پنجم حنجره ای یا گلو کاراین چاکرا ارتباط بین خویش و خلاقیت است. ضمنا ً صدای کودک درون شما را به گوشتان میرساند. صدای درون از کرانه های ماوراء حسی. مرکز آن غده تیروئید و اعضا آن گلو، ششهای بالایی، بازوها و مسیر گوارش است. 
*-   چاكرای ششم چشم سوم در وسط پیشانی و بین دو ابروست، که مرکز ادراکات ماوراء حسی، پیش گویی، تله پاتی و مرکز اراده و خرد است. مرکز روح و مرکز دیدن توسط چشم میباشد. مرکز آن غده هیپوفیز  ترین سطح آگاهی میباشد. مرکز آن غدد صنوبری است.
در تصویر زیر محل چاکراها و رنگهای منسوب به آنها نشان داده شده است.

                         Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:31 توسط نازنین |